هنوز هم به تو احتياج دارم مادر....

تبسم عشق ...... مادر

اتفاق هايي هست كه حسرت آن هميشه باقي مي ماند مثل حسرت يك بار ديگر بوسيدن دستان مهربان مادر

هنوز هم هر جا نامت را می‌شنوم...


به لرزه می‌افتم ماد­رم...


هر جا مادری را با فرزندش می‌بینم..


زیر لب می‌گويم من هم روزی مادر داشتم...


من هم روزی گرمای وجودش را داشتم...


مادرم ­ کاش می‌دانستی این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم..


اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه‌ي حل مشکلات من هستی...


این اطمینان را، از آرامش قلبم دارم...

 

روحت شاد و آرام مادرم ...



 

با توام مادرم



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:,ساعت 14:21 توسط رز سرخ|


آخرين مطالب

Design By : Pichak